3 decembrie 2009

Let's talk about your mother!

N-am mai postat de ceva timp.
Pot sa spun din cauza faptului ca am un orar belit. Intre timp mi-am facut si cont pe twitter. Incerc si eu sa ma bag in seama pe acolo. Poate primesc vre-o pomana electorala de la Base, Geonny, sau Crin (el nu mai e in cursa dar nu conteaza. Lichidare de stoc.
Dar nu despre asta vreau sa vorbesc. Sunt practic o fosila vie (cam ca profa de bio). Apropos am luat 7 in teza.
Azi am dat si teza la romana. Nu a fost foarte greu. La subiectul II am avut de povestit despre iubire. Eu am facut-o in format de postare pe blog. Francy am vrut sa te sun, dar nu mi-ai raspuns, sa iti spun ca iar ai devenit subiect de teza. (Nu te speria, nu te iubesc chiar atat de mult, sunt totusi niste ani intre noi doi). O sa iti explic mai pe indelete ceva mai incolo. Marian si de la tine m am inspirat, dar nu ti-am pronuntat numele ca sti tu....copyrights, criza...nu se prea pupa. Macar Francy are tarife fixe.
Dar ceea ce m-a scos din pepeni cel mai tare azi a fost faptul ca ajung in autogara ghencea la 8 si 17 minute. Ultimul microbuz (ca mi l-au scos pe cel de 9 fara 20) trebuia sa plece la 8 si 20. Cand ajung eu, aflu ca de abia plecase. Pai mama ta de sofer, ce nu pleci la timp??? Ti-e frica ca un alt sofer (care nu exista la ora aia) o sa plece inaintea ta si tu o sa mergi gol??? Mama ta, din nou. Mi-e ce mi-a ramas sa fac? sa stau o ora pe "canicula" asta de afara, ca cred ca erau sub 0 grade, pana la 9 si 15 cand pleaca un autobuz RATB. Mama ta, te durea fundul sa ami stai pe loc inca 2 minute??? Mi-e mi-a ramas numai sa ma plimb ca idiotu prin autogara, cu pumniii stransi, maine trebuie sa fiu pe 12 la scoala, asta inseamna sa plec la 11 fara 20. Am 2 teste, teme si de invatat si mai sunt si racit. Mama ta!!! Eu am rams cu castile in urechi ca macar daca eu nu ma miscam, celulele mele (eucariote, ca de astea am eu, stiu de la biologie) sa creada ca ma misc. Si stateam ca idiotu, ascultam Bad Religion-Los Angeles is Burning (ma gandeam la lucruri calde, foc) si un vers mi-a atras atentia:
"More a question then a curse: How could hell be any worst?"
Va spun eu: NU PUTEA!!! Ma car acolo e cald! Am ajuns acum o juma de ora acasa, cu atata frig in mine ca puteam sa fac pomana la saraci! Dar nimeni nu dorea ce aveam eu de oferit! Din nou: MAMA TA de sofer ca nu mai puteai sa stai 2 min in statie!!!
Am ajuns acasa, m-am lipit de calorifel, dupa care m-am mutat in bucatarie, mi-am mai luat inca un tricou si o vesta, am stat lipit de calorifer. M-am intors in dormitor, stau cu spatele la calorifer si inca am mainile reci si tremur! Mama ta de sofer. Cred ca am si febra...
Vreau o vancanta. In Chile, Hawaii, undeva unde e mult soare si nu sunt soferi de microbuz. Am alergie la ei deja. Sau o fi de la gripa aviara/porcina/hipopotamista. de girafa/libidinoasa si toate gripele din lume!
Multumesc si din nou: MAMA TA!

Un comentariu:

  1. nu ti-am raspuns deoarece nu pot sa vorbesc din cauza racelii/gripei pe care o detin. abia astept sa-mi povestesti.
    pe vreme de criza maresc tariful...dar niciodata pt tine

    RăspundețiȘtergere