17 decembrie 2009

Tunele

When one has nothing to do, one invents something to do....
Nu stiu daca cineva chiar a rostit aceste cuvinte vreodata si a ramas celebru pentru asta, mie mi se pare ca pur si simplu ar da bine intr-ul film cu chinezi.
N-oi fi ei nici chinez nici asiatic dar cum n-am nimica de facut, inventez. Ce am inventat in seara asta? Un REVIEW. Pentru ca n-am mai jucat pe PlayStation de ceva vreme, azi o sa prezint o carte (blogul asta tocmai a devenit si mia plictisitor, nu?).
O sa prezint primul volum din seria "Tunele". E un roman scris de Roderick Gordon si Brian Williams, lansat in 2008 (asa scrie pe site).
povestea mie mi se pare una fascinanta, despre un baiat, Will (aproape de varsta mea) a carui pasiune pentru sapaturi, pasiune impartasita cu tatal sau, il face sa descopere o intreaga lume subterana. Mai pe la mijlocul romanului el descopera chiar ca apartine acestei lumi, unei familii din subteran, dar ca a fost scos la suprafata de catre mama sa si adoptat ulterior de catre o alta familie. El ajunge sa fie scos din temnita in care e aruncat impreuna cu prietenul sau Chester, imediat dupa ce au descoperit orasul, de catre "adevarata" sa familie, ba chiar ajunge sa se ataseze de ei, insa gandul prietenului sau Chester care e lasat in temnita nu ii da pace. El reuseste sa evadeze din acel oras si sa ajunga la suprafata, insa decide ca nu poate ramane acolo asa ca hotaraste sa se intoarca sa isi salveze prietenul, pe care singur il bagase in belele. De asemenea, Will incearca sa il gaseasca si pe tatal sau pe are il suspecteaza (si ii este confirmat) ca este de asemenea jos in lumea subterana, in Tunele. Spre finalul cartii Will se reintalneste cu Chester in circumstane nu tocmai fericite, fiind fortati de imprejurari se mearga mai adanc spre centrul Pamantului pt al gasii pe tatal acestuia.
mai multe nu o sa va spun, poate doar ca e publicata de editura CorintJunior si ca alaturi de acest volum se mai afla pe rafturi inca doua. Doua volume pe care eu sper sa pun maina cat mai repede :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu