16 decembrie 2009

Drumul de dupa nostalgie

Cititind in fuga ce am scris ieri mi-am dat seama ca ieri, nu stiu de ce, chiar am fost cuprins de o nostalgie crunta. Ceea ce nu prea e normal pt un elev in vacanta de Craciun (sau pt orice elev in orice fel de vacanta). Parca simtindu-mi nostalgia tata decide sa ma invioreze cu un drum de Sf. Gheorghe. Buunnnn, drum uscat, drum partial liber, rezervolul plin (thank you God) si blana (adica pana la 3.200 RPM).. Ajungem in Sfantu, pe ultima portiune, de la Feldioara panta la Sf. Gheorghe (ca deh, e criza, sunt sarbatorile, facem economie, o luam pe scurtatura) a fost umpic de zapada si am mers incet. Motivul? Tata are anvelope de iarna numai pe fata. Pe spate are anvelopele originale ale masinii (Pirelli P3000) care sunt un rahat! Nu mai stiu daca am anuntat si pe blog sau numai pe forum (sunt prea lenes ca sa-mi citesc blogul) dar unul dic cauciucurile de pe fata a explodat (Din cauza uzurii) pe la 30.000 de km. Las in voia imaginatiei voastre felul in care arata caucuiucurile noastre spate. Dar va pot spune cum se misca. Frateeeee, deci daca n-am tinut-o intr-un drift continuu....partea proasta era ca nu erau intentionate. Am ajuns in Sf. Gheorghe, am descarcat lanturile, si in curtea firmei la care am descarcat, am zis sa facem un derapaj, de fericire ca am ajus. In loc sa fie unul frumos la 90 de grade, a fost unul frumos la 180 de grade. Masina era un titirez in toata regula. Nu o puteai stapanii. Tata mi-a zis mai de mult ca nu e el mastrul absolut al drifturilor (nimeni nu e Ken Block) dar totusi a facut si el cateva derapaje controlate la viata lui. In fine, am plecat cu grija, si normal ca a nins mai tot drumul. Merg frumos, depaseste numai pe liniile foarte drepte, fara frane brusti, fara firaje abordate foarte tare... am ajuns la Metro in Tg. Mures. Ajusi acolo in parcare, ca tot am vorbit tot drumul cu tata despre drit-uri, incercad sa il familiarizez cu termenul, (el fiind obisnuit cu cel de derapaj-controlat) am zis ca in drum spre parcare sa mai incercam unul. Cand zic in drum spre, ma refer ca am incercat pe acea portiune care exsita in mai toate intrarile in metro, cand ai gard viu in stanga, gard viu in dreapta (si 2 borduri, normal). Asta am zis sa fie un drift doar din acceleratie. Nu a fost nevoie sa sarim de 2000 de ture. A scos nebuna curu afara de era sa ne bage in boscheti, pe asta tata a reusit totusi sa il tina sub control dar piscat blana pt a reusi. Ajunsi in Metro am facut cumparaturile pt Craciun. Mai exact anul acesta eu (prin puterea investita in mine de catre puternicul stat al Georgiei si Carolinei de Nord) am hotarat sa facem bradul in culorile rosu-auriu (rosu-argintiu era prea dinamovist. Poate imi aducea mosul o minge de fotbal, si eu nu asta imi doresc de Craciun). Am dat inca 150 de lei pe beteala, globuri, lumini, bomboane de poom si micul meu dejun de maine (aceeasi criza de care vorbeam mai sus) si am plecat mai departe. Tot drumul am ascultat Europa FM care dadea stiri de la cei din trafic inzapeziti. Cinste lor (celor de la Europa FM ), poate au mia facut si alti asta dar eu Europa FM ascult si pe ei ii laud (poate imi citeste cineva de la ei din redactie blogul, dar nu cred. Aceea ar fi o minune de Craciun pentru mine). Eu stateam si ma gandeam ca tata vrea vineri sa mergem la Bucuresti pe la Buzau, ca sa mai lase el niste marfa. poate pana vineri dupa-amiaza cand vom pleca noi din buzau reuses si drumarii nostri sa dezapezeasca un sens de mers.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu