4 decembrie 2009

Continuari...cred

Mi-am zis sa incerc sa continui ce am inceput ieri ca m-am mai calmat. Oarecum.
Azi am avut ore de la 12 la 4. 6 ore comprimate in 4. Cool, ain't it?
Azi vroiam sa ma duc la o intalnire. Nu cred ca mai am cum. N-am vorbit nici cu cine sa ma aduca acasa si la raceala din mine ar trebuii cineva sa vina sa ma i-a de acasa. Naspa! Nu ma complic. Si asa sunt inglodat in "datorii". Adica cumva trebuie sa ma revansez pe banii de benzina pe care i-au consumat Catalina (aka kakaliciu), Marian si Bubulutza. Vin acasa numai cu benzinari. Data viitoare vin cu o CUPRA.
Francy e racita. Sa te faci bine repede Francy! Ca dupa ce te faci bine vin la o intalnire sa iti povestesc despre teza la romana! Esti vedeta ce sa mai! Si in ardeal si in Bucuresti.
Altfel azi am dat 2 teste. La franceza si la fizica. Grele sunt materiile care incep cu "F". Bine ca nu studiez lb. finlandeza. Cred ca la franceza scot un 7 ca sa nu mai fiu corigent. Ce viata....am ajuns sa ma bucur pentru un 7 ca sa imi iasa media 5. I'm cool.
Partea nasoala e ca in acest week-end nu vine tata :(
Asta e...
Cred ca ajunge pentru azi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu