12 decembrie 2009

Zi de vancata

A venit!
Insfarsit e aici!
Vacanta a sosit! Nu am crezut ca la oboseala din mine mai apuc zia asta, dar uite ca vancata a sosit si sunt mai in forma ca niciodata. Imi vine sa alerg si sa tip cat pot eu de tare!
De abia astept seara Craciunului, dar pana atunci o sa imi petrec vacanta cum pot eu mai bine!
Pe mess, cu colegii (de pe la Turda, ca pe la Bucuresti nu prea o sa stau vacanta asta), pe drumuri vreau sa fac cat mai multe. Sa am la ce sa ma gandesc cand o sa fiu la ore si o sa ma gandesc la cum mi-am petrecut vacanta si daca a meritat.
Daca pentru mine vacanta a inceput foarte bine, petru bunul meu prieten Puffy "vacanata" mea a inceput putin mai prost. Nu o sa va povestesc eu, va las sa cititi chiar voi la http://thepuffy.com Eu o sa ma limitez doar la a-l critica ca desi m-a intrebart cum se adauga lume la blog-roll (si normal ca nu am stiut sa il ajut), tocmai pe mine a uitat sa ma introduc acolo. Pai se poate asa ceva? Vroiam sa vin la tine cu colindu' dar m-am razgandit.
Tot in acest post (pentru ca sunt bine dispus si vreau sa vorbesc cu toata lumea) o sa ii raspund si lui Francy care a zis ca mi-e ar trebuii sa imi ridic statuie. Ei bine, mie nu imi trebuie statuie. Imi place sa consider ca mi-am facut un portret suficient de realist prin toate postarile acestea de pe blog. Tie ti-ar trebuii o statuie pentru ca......existi :D
Dar daca nu ti neaparat din statuia mea si statuia ta ii facem statuie lui Marian, ca si el abia asteapta dar ii e rusine sa ceara.
Revenind la subiect, acum nu prea mai am ce sa spus. Fac lista de cadouri ce le doresc pentru craciun. Acuma sunt la punctul 17. More to come :)
In incheiere, daca nu o sa mai postez ceva timp va urez de pe acum sarbatori fericite, iar tie Puffy, dute la un Mc'Drive, ia-ti o ciocolata calda si plimbate in voie cu Zambilica ca sa te calmezi si tu si ea :)

Un comentariu:

  1. Gata tata, problema e rezolvata, m-am linistit, totul e ok. Bucura-te de vacata si de anii copilariei ca nu te mai intalnesti cu ei niciodata!
    Sa fi sanatos, si daca nu mai vb pana in sarbatori, sa iti aduca Mosu` tot ce iti doresti!

    RăspundețiȘtergere