15 decembrie 2009

Drive it or park it, man! (the human part)

Adevarul este ca atunci cand am m-am gandit la titlu acesta, ma gandeam in sepcial la ceasta parte a articolului (the human part). Cand am inceput acest blog acum 2 ani, imi aduc aminte ca eram umpic mai entuziasmat, priveam si ma gandeam cu nerabdare la fiecare zi ce urmeaza. Acuma, la doia ani de la acel moment, mi-am dat seama ca nu mai am timp sa fiu entuziasmat. A avut si Puffy (aka Mr. X) un articol pe tema copilariei. Recunosc ca pe moment nu m-am gandit foarte mult la el, insa dupa putin timp mi-am zis ca ar fi bine sa il recitesc si dupa aceea m-am "citit" pe mine. Mai exact m-am gandit sa fac un bilant a tot ceea ce reprezint eu (sau nu stiu cum sa explic). Uitati ce am aflat:
Ca fac parte din 3 forumuri Seat si un forum Hyundai
Ca fac parte dintr-un forum al pasionatilor de Dog German
Ca incerc sa am si un cont pe Twitter
Ca urmaresc mai multe blog-uri
Ca incerc sa raman "conectat" cu toata lumea prin intermedioul mess-ului
Ca incerc sa fiu la curent cu ultimele noutati in materie de filme, muzica si IT
Ca incerc sa fiu un elev cu note bune
Ca sunt un navetist de profesie (pierd si 4 ore pe zi cu naveta)
Ca ma straduiesc de 6 luni s ma apuc de o carte
Poate ca ar mai fi de spus dar o sa ma opresc aici. Sa le luam pe rand: fac parte din 5 forumuri si daca bag si Twitter-ul, 6. Nu pot sa le urmaresc cum trebuie pe niciunul. Incerc sa le citesc pe toate si cu toate astea eu sunt ultimul care afla o informatie noua. Si e cam aceeasi poveste si cu blogurile prietenilor mei, din pacate.
Intru pe mesenger si nu vorbesc cu prea multa lume, sau nu sunt intoadeauna aten la ce vorbesc ca sunt atent la ce scrie pe forum.
Sa fiu la curent cu filmele...daca apuc sa vad un film pe saptamana zic "merci" dar si acela e mai batran ca mine (ultimul film vazut a fost Home Alone 2). Muzica....doar ce mai aud pe la radio cand merg cu tata cu masina, faorte rar ma mai uit pe Vh1. De IT nu mai vorbesc ca nu mai stiu nimic!
Elev cu note bune si navetis de profesie...astea doua oricum nu se prea pupa, dar adaugati-le in orarul meu pe langa cele mentionate mai sus si o sa vedeti motivul pentru care nu mai exista Turnurile Gemene de la New York.
Cititul unei carti....Mos Craciun aduce cadouri, nu face minuni!
Ce am alfat dupa toata povestea asta? Ca ar fi bine sa ma dau la fund o perioada. Nu imi pasa ca atunci cand o sa mai intru pe forumuri o sa vad ca peste tot exista subiecte noi si necitite. Si acum e la fel! Am ajuns sa inteleg expresia "Cine fuge dupa 2 iepuri nu prinde niciunul" Numai ca eu nu fug dupa 2 iepuri, eu alerg dupa o turma in toata regula! Asa nu mai merge. Vreau, macar acum in vacanta sa schimb umpic placa. Ma apuc de citit. Am cartea "Tunele" de foarte mult timp vreau sa ma apuc de ea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu