9 decembrie 2009

Note si probleme

Am luat 10 in teza de la romana! Au fost numia doi de 10 in toata clasa. Si al meu e unul dintre ele. Ma simt foarte mandru de realizarea mea mai ales ca am luat un 9 si in teza la chimie. La chimie a fost un 10, un 9(al meu) si in rest toti sunt mai porsti ca mine. Asta asa ca sa imi scot nasul la plimbare, ca daca vorbesc de faptul ca am un 2, un 5 si un 8 la fizica iar altii au un 6 si 2 de 10. Maine am teza la mate. Poimaine trebuie sa ii ascult gura lui profa de bio, apoi sa imi tin picioarele potol in timpul orei de TIC, apoi daca am la vre-o intalnire la care sa ma duc am zburat, daca nu am zburat acasa. Serios, chiar am de gand sa zbor.
Insa acum am alte probleme mai mari. I-am promis lui Francy, in direct si in exclusivitate aici pe blog, ca daca iau nota peste 9 ii ridic statuie. Ei bine am luat 10....so.....
Francy cum vrei sa iti fie statuia? Marime naturala sau miniatura, adevarata sau digitala, din bronz, alama, cupru sau megapixeli?

Un comentariu:

  1. :) Bogy, tie ar trebui sa-ti ridici stautia pt ca fara tine nu as fi fost un subiect bun.
    Oricum, felicitari

    RăspundețiȘtergere