5 decembrie 2009

Observatii

Imi scapa acum sinonimul, dar mi-am zis si eu sa imi exprim parerea despre ce mai vad ochii mei prin lumea asta.
In primul rand vreau sa ii urez prietenului Puffy sa aiba noroc cu noua sa "casa". A evoluat. Eu mai raman la "Goagal". Pe de alta parte am impresia ca aceasta va fi o saptamana foarte lunga. De ce? Pentru ca e ultima! De aceea! In aceasta ULTIMA saptamana de scoala am in test si o teza. Mai exact un test la logica si o teza la mate. Ar mai fii de mentionat ca sunt in aceeasi zi, joi, dar asta e logic. Aaa si saptamana asta o sa aflu rezultatul la mai multe teste destul de importante. Cum ar fi la fizica. Daca am luat 7 in testul de vineri nu sunt corigent. Daca nu.....mai am o seansa in primele 2 saptamani din ianuarie dar cam atat. O sa aflu nota tezei la chimie. Nota tezei la romana(daca i-au peste 9 Francy iti ridic statuie, vesnica mea sursa de inspiratie). Pe de alta parte acum ma uita la Hime Alone. E mai batran ca mine filmu, cu patru ani, dar imi place. In schimb nu imi plac reclamele din ziua de azi. Mai ales alea de la Adevarul cu Cleopatra Statran si aialalta fetuca. Zau asa discuta ele despre politica si "Ghita te rog sa lasi potilica in portitza"? Zau asa! Nici macar eu nu pricep politica (nu ca m-as chinuii) dar daca as vrea as putea s-o pricep. Cati oameni atatea viziuni. Si ma mai enerveaza reclamele cu Craciunul de la C0ca-Cola. Defapt toate reclamele de Craciun. De ce? Nu, nu sunt ca Grinci ala, dar zau asa....eu ami am teze, teste, ore, cum vreti fratilor sa fiu atent daca voi bagati reclame la Craciun care pentru orice elev/student inseamna VACANTA? Deci va rog....keep the Christmas down. Asta pana la data de vineri 11 ora 18:50. Daca vreti la 19:00 Aprindeti artificiile, impodobiti bradul, dati-i cep la porc, desfaceti sticlele de Cola (dati-mi si mie un pahar plin) hraniti renii, bagati publicitati, turati motoarele, pupati-va iubiti-va, renuntati la prezervative, faceti ce vreti! Dar mai intai, lasati-ma sa termin cu scoala. Please?

Un comentariu: