8 decembrie 2009

Fastest lap

Fratilor, Schumacher ar fi invidios pe mine. Dupa ziua de ieri pot sa ma duc la FIA sa ma angajez (la echipa de curatenie). Mai pe larg, acum o saptamana aproape, am avut eu un articlo legat de mama soferului de pe microbuz. Ca sa fiu sincer nu a fost numai despre mama lui, a avut legatura cu toate rudele sale de la Omul de Neanderthal pana in prezent. Si ieri, se termina ora de fizica, iesi pe curtea liceului merg la pas grabit, mai depasesc cate unul, cate altul, trec Dambovita, ma duc in statia de autobuz, vine un 385 ma sui in el si dute. Eu am iesit de la liceu la 8 fara 10. La 8 si 10 eu eram in autogara Ghencea. Am ajuns din buricul targului la periferie in 20 de minute cu un autobuz! Alte dati facea 35-40 de minute. OK, am reusit asta o data. Acuma trebuie sa imi iasa in fiecare zi, pana in 15 iunie....
Aa, apropos.....
AM LUAT 8(OPT) LA FIZICA!!! Desfaceti sampania pt copiii! Ca dupa aia trecem la bere si cola cand vine vacanta! NU MAI SUNT CORIGENT! Marry Christmas!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu