16 noiembrie 2009

Stare de plans

Poate sunt obosit. Poate faptul ca de o saptamana stau intins pe pat si am facut doar 2 drumuri pana in Bucuresti si inapoi. Poate din cauza ca am teza la chimie luni, poate din cauza ca la mate sunt cu foarte multe lectii in urma...poate, poate poate....stiu ca m-am saturat!
Acuma stau si ma gandesc in ce situatie de cacao sunt si cum sa o dreg. Azi am ora de chimie (sau mai de graba colegii mei au, ca eu sunt pus la pat), maine am ora de chimie, asa cum am in fiecare luni si marti. Saptamana trecuta n-am fost. Maine nu ma duc, peste o saptamana dau teza. Imi vine sa strig in gura mare cuvantul acela care incepe cu "F" si se termina cu "UCK", dar n-as rezolva nimic cu asta. Eu nu imi dau seama cum multi oameni dupa o injuratura zdravana de sare tencuiala de pe pereti se simt mai bine. Eu nu. Cand ma intorc la ore profesorii o sa traga tare de mine. Si o sa aiba de cine. Singurul mod prin care ma vad iesind din toata situatia asta e prin multa munca. Ceea ce, contrar a ceea ce se crede, nu ma caracterizeaza. Eu daca nu invat la momentul potrivit, foarte,foarte greu recuperez. Asta la materiile grele (mate, fizica, istorie si ocazional geografia) la restul recuperez ceva mai usor dar ma sperie doar gandul recuperarii.
Sincer nu cred ca are rost sa vorbesc despre asta. Ar trebuii sa ma relaxez si in seara asta sa ma uit la un film. Da....asta ar trebuii. Poate n-ar strica sa sun si un prieten ceva, dar pe cine? Cu cei de la Turda nu sunt cu toti in cele mai bune relatii (nu intru in amanunte), pe aici prin Bucuresti inafara de colegi si de membri ClubSeat&SeatCupra n-am pe cine. Dar sunt curios, oare ce mai face Francy?

4 comentarii:

  1. aproximativ bine... sunt putin racita.
    In clasa a 9-a pe la sfarsitul lui noiembrie am facut dubla pneumonie. La scoala am ramas fara teze date fara medii incheiate , eram in pom. A fost destul de greu sa recuperez in semestrul 2...sa dau teze la inceput de semestru dar totusi am reusit. Sunt convinsa ca vei reusi si tu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa va vreau!
    Francy sa te faci bine, iar Zoli tu sa ramai bine in continuare :)

    RăspundețiȘtergere
  3. imi place cum scrii ,ai talent .Bon chance!(asta apropo de faptul ca urasti lb franceza ) si curaj !vecina de la et1(Turda)

    RăspundețiȘtergere