10 noiembrie 2009

Tintuit la pat si nelovit de nimic

Ultima data cand am inceput un titlu cu "Tintuit la pat" a fost prin iunie anul trecut si se intampla dupa o operatie la degetul de la picior. Acum nu am fost operat la deget, ci am fost operat la doua degete. Mai exact la ambele degete mari de la picioare. M-am operat la spitalul Marie Curie din Bucuresti. Sper ca am scris bine denumirea spitalului dar ma indoiesc de acest lucru. Oricum ieri am fost la spital, avand deja o programare pt operatie. Nu o sa intru in detaliu ca sa nu provoc greata cuiva. Dar a fost foarte bine. Am fost anesteziat cu gaz, m-am trezit destul de repede si am avut o gura cat o sura, in sensul ca am vorbit intr-una. Acuma sunt acasa cu ambele degete bandajate, stau in pat, ma uit la TV si ma gandesc cu groaza ce o sa ma astepte cand ma intorc la scoala.
Ideea e ca o sa lipsesc toata saptamana asta si o parte din cealalta. Ouch...
Si s-a mai intamplat o chestie interesanta saptamana trecuta. Cei de la Vodafone au telefonul S5600 la promotie. Doar 60 de euro. Tata avea puncte de fidelitate in valoare de 30 de euro, iar mie mai imi trebuiau 30 de euro. Bani pe care eu normal ca nu ii aveam. Si cine imi sare in ajutor?
Ma trezesc cu o cheta pentru mine pe ClubSeat. Mai exact o cheta ca sa imi pot lua "de Mos Craciun" acest telefon. In mai putin de 6 ore s-au strans toti cei 30 de euro, iar ieri, dupa operatie l-am trimis pe tata sa se duca sa ridice telefonul de la magazin. Si asa s-a si intamplat. Acuma sunt posesorul unui foarte frumos Samsung S5600v. Pe semne viata nu e chiar atat de rea. Defapt eu nu o vad ca fiind tot timpul negativa dar de fiecare data cand scriu pe blog ma apuca dorinta de a scrie ceva artistic si atunci ma complic inutil. Oricum, va doresc o seara frumoasa :)

2 comentarii:

  1. well,insanatosire grabnica.ti-am zis sa nu mai joci atata fotbal,dar tu "nu" si " nu" :P.
    sa-l stapanesti sanatos
    p.s :marie curie

    RăspundețiȘtergere
  2. Rezolvat cu denumirea si multumesc frumos

    RăspundețiȘtergere