7 februarie 2009

M-am trezit

Ok, m-am trezit. Deci drumul a fost, asa cum spuneam, lung, dar a fost amuzant sas vezi cum o remorca plina cu 200 de kile trasa de 65 de manji simplu care beau motorina, depasesc ditamai Mertanu' 4 Matic. Daca n-are sofer... mi se rupe inima pt astfel de masini. Adica inginerii care le-au proiectat s-au chinuit cum sa le dea stabilitate in curbe si inca o mie de elemnte de siguranta, iar individu ia curbele de parca ar fi in Dacie, nu in Mercedes, iar pe drum drept baga talpa in el. Oare nu exista si protectia masinilor? Asta e abuz. Nu zic ca nu ar trebuii sa mearga si pe drum drept, dar macar sa nu ii mai ia demarajul tatei inainte de curba. Nu e politicos. Oricum inafara de acesti hightway-drivers care apar la toate drumurile nu am avut si alte probleme. Am baut la cola cat pt 2 vacante si imi vina sa plang cand ma gandesc ca poimaine ma duc iar la scola, si ca mai trebuie sa trag inca un semestru. Dar pus altfel, e ultimul meu semestru pe care il fac la scoala generala, dar si in Turda. Ma tot gandesc, oare ce o sa gasesc in Bucuresti?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu