14 februarie 2009

Ganduri de viitor

Stateam acum si ma uitam pe un calendar. Am ramas surprins cat de putin mai e pana la vacanta (daca stam sa ne gandim ca in 5 Mai e prima teza) si apoi imediat dupa teze, in prima saptamana din Iunie i-au vacanta. Beneficiul de a fi pe clasa a 8-a. Scapi mai repede de scoala, inainte stiu case scapa mai repede din cauza examenului de admitere, dar acum nu stiu de ce. Poate din cauza ca scoala nu ne mai suporta. Si oricum nici noi n-am mai sta in ultima saptamana de scoala. Dar ma gandeam ce schimbare de peisaj va fi de ziua mea. Ma uitam la ziua in care pica (Marti) si mi-am dat seama ca e fix in a doua zi de liceu. Parca ma si vad: de ziua mea ma scol la 6 dimineata ca sa fiu pe 8 la liceu.... si eu care ma plang ca trebiuie sa ma scol la 7 ca sa fiu pe 8 la scoala. Dar parca vad ce pe la 25-30 de ani o sa am o slujba care necesita sa ma scol la 4 dimineata si la 5 jumatate sa fiu la lucru. Asa a patit, daca nu ma insel, si Bogdan Miu de la EuropaFm. Dar eu sper la o meserie care presupune sa fac activitatile mele preferate, sa ma trezesc pe la 11 dimineata si sa incasez si un salariu frumusel. Exista asa ceva?
-Cred ca nu-

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu