19 februarie 2009

Ei fir-ar sa fie!

Mi-am zis sa imi pun si eu "Echitete" la articole. Si am aruncat asa o privire peste toate postarile si le-am marcat. Rezultatul: Ceva nu e bine. Adica doar 17 articole din tot ce am eu aici sunt despre drumuri? Cred ca nu le-am studiat destul de atent. Adica trebuie sa fie mai multe. Nu cred eu ca intr-un an si zumatate am facut doar 17 drumuri. Daca e asa atunci nu mai am cu ce sa me laud. Acuma e adevarat, ca poate doar astea 17 au fost cele mai marcante, ca ele au fost marcate de peripetii cu adevarat neobisnuite. Trebuie sa imi fac timp sa le studiez ceva mai bine.
Dar daca tot am inceput sa scriu:
La multi ani Puffy ! ! !

Un comentariu:

  1. Multumesc Bogy ;) Scuze ca nu ti-am multumit mai devreme, dar nu prea am mai intrat pe aici... Bafta in continuare :)

    RăspundețiȘtergere