17 februarie 2009

Hai, cu capul inainte !

Desi sunt relativ tanar, am auzit replica asta de nenumarate ori. Si chiar cand nu mi-o spune cineva direct in fata, tot imi rasuna in minte. Ca acum spre exemplu. Maine am ora de latina, dar spre deosebire de alte cazuri noi chiar facem latina. Multe profesoare mi-au spus treaba asta. Adica la ora de latina, in general, pe clasa a VIII ce sa mai faci? Te invata acel cantec -Gaodeamus parca-si gata te trimite la liceu. Noi in schimb avem o profesoara tanara (mama i-a fost profesoara) care pune biciu pe noi.... ca ideea anul trecut, o clasa de a 8-a a avut corigenti ! O chestie care nu s-a mai intamplat la noi in scoala de 18 ani. Si ne da si tema multa. Stiu ca asa e normal, ca si bunicii nostri dar acum cum intrarea la liceu tine de note....
Cu alte cuvint: "Hai cu capul inainte...daca ai ai un obstacol in fata...te alegi doar cu o comptie cerebrala"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu