16 februarie 2009

Cu stiloul in mana

Saptamana asta, ca un bun elev ce ma aflu, am revenit la scrisul cu stiloul. Nu va pot spune cat de bine m-am simtit sa vad si sa simt cum scrie un stilou. Mi-a fost asa de dor de aceasta senzatie. Initial renuntesem la a mai scrie cu stiloul prin clasa a V-ea sau au VI-ea cand stilul meu de suflet, un Parker, a "disparut". Sau ca s-o spunem pe drept a fost furat. Trebuia sa ma astept la asa ceva mai ales ca cu cateva zile inainte de a disparea complet un coleg mi l-a aruncat pe geamul clasei de la etajul doi. N-a avut nimic stiloul meu fidel. A trebuit sa il sterg putin de cerneala cara stropise tot interiorul capacului dar in rest era beton. Acum am revenit iar la stilou. Chiar daca nu scrie si nu seamana cu cel vechi ma ajuta prin faptul ca daca scri cu un stilou nu poti sa scri urat. Asta am invat si e adevarat. Pixul scrie intr-una chiar daca scri frumos, sau grabit, sau oricum altfel. Stiloul nu te lasa sa "il joci asa"-cel putin nu la mine- daca nu scriu cat de cat ordonat nu ma lasa sa scriu.
Oricum de acestui stilou am de gand sa ii port mai mult grija. Nu o sa il mai las pe banca in pauze, el sta doar in buzunarul meu (deoarece am invatat ca la mine in clasa doar asa iti poti tine lucrurile in siguranta) .
Dar daca tot v-am facut sa va pierdeti secundele pretioase din viata citind, imi propun sa va fac sa va mai pierdeti cateva raspunzandu-mi la o inrebare: Am in clasa un coleg care se tot muta de la locul lui, si se muta tot in ultim banca, in spatele meu. Dar in loc sa stea locului imi tot pune ambalaje si alte mizerii in ghiozdan. Ce sa fac in conditiile in care diriga n-o sa vina toata saptamna? Sa ii plantez un pumn la "pateu" intr-o pauza si cu asta sa ii inchid gura, sau sa astept, diplomatic, pana la sfarsitul anului scolar si sa ii dau atuncea pumnul plus dobanda aferenta? Ca eu oricum o sa ma mut dupa aia la Bucuresti, n-o sa aiba ce sa imi mai faca si nic nu poate ca are aceeasi inaltime si statura cu mine poate e mai putin musculos :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu