5 februarie 2009

Articol dupa drum

Dupa ce azi dimineata deja deveneam carcotas, la ora asta nu mai sunt in stare nici sa comentez ceva banal, cum ar fi teoria relativitatii. A fost un drum plin de aventuri, unice, fiecare il felul ei. In primul rand a fost un drum care a necesitat 3 opriri. Prima a fost in Cluj. Rapid, elegant, toate bune. Dupa ce am iesit din Cluj mi-am adus aminte ca eram curios unde mergem. Si tata mi-a zis ca dupa Cluj merge la Nasaud si de acolo la Sighet. Eu am mai fost in judetul Bistrita Nasaud, am mai fost in Bistrita de multe ori, dar in Nasaud n-am fost niciodata. Pana azi. Nu m-am plimbat destul prin oras ca sa imi pot face o idee, dar pare un oras cel putin simpatic. Pana la urma trebuia sa la sam marfa la un "chiosc". Adica ceva care duce mai mult a butique decat a depozit en-gros si nici proprietari nu erau foarte "straluciti" si imi permit sa ii critic pentru ca am garantia ca nu vor citi in viitorul apropiat (urmatorii 20 de ani) acest articol. Nu pareau genul de oameni care sa stapaneasca foarte bine un calculator, cu atat mai putin navigatul pe Internet si cititul de blog-uri. Am facut un test zilele trecute si mi-am dat seama ca blogul emu nu e foarte usor de gasit. Exista optiunea Google Blog Search care iti cauta pe bloguri un titlu de blog, de articol dar e si acolo in mare parte o loterie in a gasii un anume blog. E usor daca sti titlul vreunui articol, sau numele blogului. Dar deja am deviat de la subiect.
Dupa vizita in Nasaud am plecat mai departe spre Sighet. Am trecut si prin Cosbuc, si cautam casa domnului care ne-a rezolvat roata de la remorca (nici acuma nu avem rezelva pt remorca), dar nu l-am gasit. Eram si in graba si nici nu tineam mortis sa il gasim. Apoi am ajuns si in Sighet. Pe la sase seara, dar am ajuns. Dupa ce am descarcat si am plecat am mai zabovit de cateva ori pe drum dar din pacate nu va pot dezvaluii motivele pt. ca tata mi-ar da un sut acolo-unde-soarele-nu-rasare si m-ar pune sa dorm in garaj. Apoi a venit faza zilei. In drumul de intoarcere este un "hop" in drum, o denivelare care luata la viteza potrivita iti da impresia ca zbori (rotile nu se desprind de carosabil, dar e o senzatie placuta) si inainte de hop il intreb pe tata "Si daca vine din fata" iar el imi raspunde ca dat fiind ca e seara i-am vedea faza lunga. Si trace pe mijlocul drumului si imediat dupa hop, in fata noastra rasare ditamai TIR-ul. Deci tata a reusit sa se redresese, chit ca si eu mi-am dat seama ca aderenta nu ii era favorabila, eu m-am speriat umpic, dar soferul de TIR ce-o fi simtit cand a vazut un SEAT nervos fix la nivelul parbrizului sau. In fine, am ajuns si acasa si acum sunt frant.
P.S. la intersectia din Dej, unde noi am facut dreapta spre Bistrita ne-am intalnit cu doamna mea dirignta. Sincer mi s-a parut ca era putin cam "constipata" la volan dar o salut oricum.
P.S.2. Sper spre binele meu sa nu citeasca acest salut decat dupa ce ma mut eu la Bucuresti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu