9 februarie 2009

In picaj liber

Dupa ce o vacanta intraga am stat linistit ca nu am teme, ajung astazi la scoala si vad o colega cu culegerea de romana pe banca. Si ii zic frumos: "Diana te rog spune-mi ca aia e ceva munca suplimentara!" Dar asa cum am aflat de la ea, aceea era tema noastra pe vancanta. Vreo 5 pagini de exercitii. Mama daca nu imi venea sa turb! Dar ce mai era sa fac? Am fost racit o jumatate de vacanta, cand sa imi fac tema? Chiar daca stiam ca am. Dar OK, am inghitit-o si pe asta am facut inainte de prima ora la nimereala o pagina si imi pregateam scuza pt ora de romana, penultima. Dupa ora de geoagrafie, in care stateam cu coatele lipite de corp, imitand faptul ca eram tinut in brate, la caldura si adapost de lumea aceasta rea, a sosit ora de franceza. Inainte de ora de franceza aud un coleg "V-ati facut tema la franceza?" parca mi s-au taiat picioarele! Il intreb ce tema zice un exercitiu, mai vine o colega, doi, trei toti ceilalti 29 si am cazut de acord ca o sa strigam toti inacelasi timp "Nu am avut tema!" Si asa am facut. Deci am scapat de asta. Apoi mai zice cineva "Pe maine v-ati invatat la istorie???" Eu eram deja in punctul de a ceda psihic: "Dar ce se intampla maine la istorie?" am primit fix raspunsul la care nu speram " Dam test din revolutia din '48 si din Cuza" vai viata mea, ca nu mai pot eu de revolutia de acum 161 de ani. Si cu stirea asta am inchieat ziua. Sa vad ce se va intampla maine ca de romana am scapat prin noroc. Maine sa vad ce patesc la istorie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu