14 februarie 2009

Client fidel domn'le

Am fost in aceasta dupa-amiaza sa imi cumpar o sticla de Cola. Eu, recunosc, imi place cola, dar nu o beau foarte des. Beau Cola cand sunt cu tata pe drum (1-2 sticle de 0.5l), beau la petreceri, beau cu ocazii speciale, dar acasa beau mai rar. Azi m-am decis sa beau ca mi-era lene. Si ma duc la magazin, magazin la care ma duc destul de rar, nu ca nu fac cumparaturi, dar cumparaturile le fac in alta parte, dar numai acel magazin are Coca-Cola. Si cumpar o sticla de Cola si vanzatoare vine si imi da o sticla de 1.5 l de apa minerala si imi zice:
"Asta de obicei se da la 2 sticle de Cola dar tu tot vi si cumperi numai una"
Ce mai era sa zic? Am acceptat-o politicos si am plecat pana nu se razgandea. Acuma nu stiu: asta inseamna criza? sa dai marfa pe de gratis? Nu stiu. Oricum apa o s-o bea tata, eu ma ocup de sticla de Cola. Oricum cred ca o sa trec mai des pe la acel magazin. Poate o sa imi primesc si o ciocolata :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu