2 mai 2009

Reviews

Ati simtit vreodata ca sunteti pe cale sa faceti ceva ce veti regreta? Eu da. De multe ori chiar. Si sunt pe cale sa fac acest lucru si acum.
Toti cei care intra pe blogul meu, sunt intampinati de 3 lucruri: o bruneta (rezultatul unui search rapid pe Google), o consola PlayStation 2 (rezultatul a 4 luni de economii) si un Seat Leon FR (rezultatul a prea mult timp petrecut pe ClubSeat.eu).
Despre bruneta n-am ce sa va povestesc. N-o cunosc, n-am brunete in familie si n-am prietena bruneta. Despre Leon nu am ce sa va povestesc. Nu detin unul, inca. Dar va pot spune cate ceva despre consola PlayStation 2. Sau PS2 cum imi place sa ii zic pe scurt. Mai exact nu despre consola in sine, ci despre jocurile pentru ea. Stiu ca mi-au luat-o altii cu mult inainte, insa am si eu cateva jocuri pentru PlayStation si din lipsa de ocupatie o sa le fac cate-un review. Va zic din start ca NU am cum sa pun si clipuri din timpul jocurilor, deoarece nu dispun de tehnologia necesara. Tot ce pot sa fac e sa pun cateva poze la cerere. Si de asemenea:
NU INCERC SA FAC RECLAMA COMPANILOR PRODUCATOARE, IAR ACEASTA ESTE OPINIA MEA PERSONALA. S-AR PUTEA CA ALTI SA AIBA ALTA PARERE SI SUNT LIBERI SA SI-O EXPRIME.
Si cu ocazia asta fac si un nou label. Deci o sa incep primul review cu postul urmator

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu