16 mai 2009

3/4 Liber

Da, asa cum spune si titlul si asa cum am explicat intr-un post anterior, a trecut si teza la mate. Acum urmeaza cea la istorie. Nu am asa emotii mari la istorie, dar totusi mi-ar placea sa stiu cand ne sosesc rezultatele de la teza la romana. Eu sper la un 8,50 ca poate din graba mea (si asa cum fac si aici) poate am gresit la partea de ortografie, ca in rest subiectul mi s-a parut destul de usor. Nu am mai putut sa fac subiectul al II-lea despre Francy, dar daca s-ar fi scris un roman despre ea, sigur aparea ea acolo. Poate ca o sa scriu eu romanul acela. Te superi Francy? Oricum Francy si Vitoria Lipan se aseamana in unele privinte. Cel putin la sex stiu ca seamana. Apoi ambele sunt femei hotarate si ambele sunt demne de admirat. Personala eu o admir pe Francy umpic mai mult decat pe Vitoria, deoarece ca sa o cunosc bine pe Francy mi-au fost necesare cam 2 zile, ori ca s-o cunosc pe Vitoria mi-au fost necesare 200 de pagini. Si in plus, Vitoria nu prea se descurca cu laptop-ul.
Ma gandesc acum ca dupa teza la istorie, avem excursie cu clasa. E ultima excursie a clasei VIII-E(ngleza intensiv) Apoi peste doua saptamani trec prin Bucuresti ca sa imi rezolv intatrea la liceu si inscrierea la examenul de admitere. La ambele licee la care vreau sa dau ca sa ma "asigur" ca intru intr-o clasa buna, o sa tintesc spre engleza intensiv si atunci trebuie sa dau un examen. Nu-i bai, am dat unu verbal si cand am intrat pe clsI la engleza intensiv, si cand am terminat a IV ca sa intru in clasele V-VIII cu predare Engleza intensiv, si o sa dau si acum. BIG DEAL...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu