3 mai 2009

Dap, la fel ca joi...

Sincer sa fiu, aces week-end prelungit sau intercalat cu o mini-vacanta de Intai Mai nu m-a ajutat chiar atat de mult. Ce pot sa va spun e ca a trecut extraordinar de greu. Nici n-as fi crezut ca poate dura atat de mult, si ma simt.....oduhnit. Mi se pare si normal. N-am facut cine-stie-ce in ultimul timp. M-am jucat putin pe PlayStation, am mai intrat pe forum, m-am uitat la televizor si in rest am dormit. Ar mai fi trebuit sa mai imi repet la romana, dar sincer mi-a fost lene. As mai fi avut cate una,alta de facut, dar din nou lenea m-a impiedicat. Am fost (cum ar spune mama) ca o balega mare in mijlocul drumului. Ei bine...nu chiar in mujlocul drumului, mai degraba in mijlocul casei. Aaa, si mai e ceva. Mi-am descoperit o dorinta arzatoare, sa invat franceza! Da, dar e mai usor de spus decat de facut. Probabil ca maine dimineata daca ma intraba cineva "ce mai faci francezule" ii dau cu tigaia de prajit oua in cap. Au fost momente in care nu mi-a placut franceza. Probabil din cauza ca nu puteam s-o invat. Nu imi place sa ma consider genul de om care atunci cand nu poate sa faca ceva abandoneaza, dar cred casunt fix acel tip de om.
V-a trebui sa recurg la ajutorul cuiva care cunoaste tipurile de caracter si personaje si care sa imi poata da o clasificare corecta.
Da, mai am o veste buna. Nu pentru voi, ci pentru mine. Maine ma duc pe ora 9 la scola. Prima ora am geografie si domnul profesor a zis ca cei care dam teza din istorie sa nu mergem maine. Da...viata e frumoasa, dar ghici ce am a doua ora. Corect, franceza. Eu, marele francez, in persoana, voi fi prezent la ora de franceza. [Cred ca deja aberez] Asa ca pentru binele, putinilor cititori pe care ii am, o sa ma opresc aici in seara asta. Noapte buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu