4 mai 2009

RE: Mama lor!

Ei bine, acum stateam si butonam la televizor. Mi-am invatat pentru teza si eram gata sa relaxez. Dau pe Antena 3 si ce vad. Scris mare, pe fond rosu, "GREVA SI TEZA SE AMANA!" pai cum vine asta mai fratilor? eu vorbisem cu mama cu 5 minute mai devreme cu mama si mi-a zis ca se da teza. Astia la TV zic ca se da Joi. Mama lor! Nu mai pricep nimic! Dau teza, nu dau. Invat, nu invat, ma duc la ore, nu ma duc. HELP! S.O.B!* Lumintati-ma si pe mine va rog frumos. Adica acum profesorii afla daca fac sau nu ore de la TV? Parca ei trebuiai sa ne lumineze pe noi. Acuma si ei sunt in ceata?
Va dati seama cum am ajuns? Eu, care cum vedeam politica la Tv butonam imediat, am ajuns sa o urmaresc cu sufletul la gura. Ba chiar mai mult, sa public articole cu tenta politica la mine pe blog. Nu e treaba mea asta. Nu ma intereseaza politica. N-am nimic impotriva celor care o urmaresc sau ii pasioneaza, dar eu sunt pierdut. Oricine e dispus sa imi arunce un colac de salvare e bine venit.

*S.O.B!= Save Our Bogy! :)

Si iar simt nevoiea sa intreb, asemnea cetateanului turmentat din "O scrisoare pierduta" de I.L Caragiale: Eu ce fac maine?

2 comentarii:

  1. Inportant e sa fi bine pregatit restul nu conteaza.Bafta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa o sa fac, tinand cont de faptul ca tu ai trecut pri stresul asta, nu cu foarte mult timp in urma :)

    RăspundețiȘtergere