27 mai 2009

Let's ride!

Da, sunt extrem de fericit azi. Am primit rezultatele la istorie si asa cum speram in adancul sufletului si imi era frica sa imi doresc, am luat 10 curat (din nou). Cred ca este cel mai bun mod de ai multumii doamnei profesoare Jude pentru toata munca si efortul depus cu mine si cu clasa mea pe parcursul a patru ani, lungi, cu bune, cu rele, cu succese si insuccese. Imi pare rau ca nu e nota mai mare de 10, nu neaparat pentru mine si orgoliul meu (imens la ora asta), ci pentru a putea nota excelenta doamne mele profesoare, acum, in ultimul ei an in invatamant.
In acest week-end care tocmai a trecut am fost in excursie cu clasa in Maramures. Am vizitat casa memoriala a lui George Cosbuc, un atelier de olarit de la Sacel, muzeul tarancii romane, Memorialul Durerii de la Sighet, si langa Cavnic, o panta in care apa (si masinile) in loc sa coboare la deal, urca la vale. Am testat si e adevarat. Partea cea mai tare a excursiei a fost noaptea, excursia fiind pe doua zile. Am facut un foc de tabara si am fost repartizati in doua cabane. Eu am nimerit cu inca doi baieti si alte noua fete. Acestia fiind colegii cu care eu ma inteleg cel mai bine. Si noi baietii aveam "casuta" noastra si fetele "casuta" lor. Da, dar in casa fetelor erau paianjeni. Si cateva fete s-au mutat in cabana baietilor (in locul meu) si eu m-am dus in cabana fetelor, unde au mai ramas patru si am dormit cu ele, toti patru intr-un singur pat. Iar eu eram cel mai viteaz de acolo, eu inarmat cu papucul meu, Runners marimea 42. Tot i-am "tapetat" camera batranelei care ne-a cazat. Dar am dormit bine, chiar daca fetele au intrat intr-o stare de paranoia pe care mi-au transmis-o si mie. "Daca sunt soareci sub pat?" "Daca sunt capuse in covorul de lana?" "Daca sunt goange sub tabloul de deasupra patului?" Am crezut ca innebunesc, dar pana la urma am adormit. Cu Runners-ul in mana, ce-i drept.
Alte evenimente majore nu prea au fost inafara de faptul ca ieri tata a facut un drum cu Dacia "lui" 1310 imprumutata pana la Buzau, iar azi plecam tot familionu la Bucuresti. Mama ca sa isi depuna dosarul pentru detasare, tata ca sa ii duca pe batrani la spital la control, iar eu ca sa ma interesaz legat de examenul pentru intrare la liceu in clasa de intensiv engleza. Deci va fi o vizita de interes. Dar cu toate aste, l-am convins pe tata sa mergem la intalnirea ClubSeat.eu de vineri seara.
Acum o poza de la focul de tabara:

Si acum si cu "obiectul crimelor"

2 comentarii:

  1. cert e ca ai un tricou super! ca te asteptam cu drag si ca e foarte frumos sa aperi fetele de gargauni.
    ps-felicitari maxime pt teza
    ps2- ce-i aia goanga ?

    RăspundețiȘtergere
  2. O goanga este o insecta cu 6 picioare, aripi si antene.
    Un gandac, o chestie pe care o gasesti in natura, in unele bucatarii, si prin poduri :)

    RăspundețiȘtergere