30 aprilie 2009

Nervi, teze si nedumerire

Pai, da!
Am urmarit si eu azi stirile, prima data pt mult timp stirile.
Ce am aflat? Ca profesorii vor sa boicoteze tezele. Cand? In zile cu teza. Marti 5, Miercuri 13, Joi 21. As vrea sa ii injur, dar injuratura nu e ceva ce imi sta in caracter o sa tac. O sa tin in mine toti nerviii care ma incearca acum. In mare pentru ca sesiunea de teze, am inteles, ca va fi reprogramata pentru 28 Mai-4 Iunine. MAMA LOR! Eu care speram ca dupa 21 Mai dau petrecere si cand colo...putza! Ne mai streseaza profesoriii inca o luna cu teza asta unica. Nu puteau profesorii sa vina in sala in ziua tezelor si sa zica: "Uitati copiii: astea sunt tezele....si astea rezolvarile!" Dar nu....lor le trebuie greva. Bine ar fi cum am auzit, sa nu se tina cont de teze. Mi se pare cel mai corect.
Si oricum toata ziua de azi a fost RA-TA-TA!
Am ajuns la scoala: 18 suflete din 30 cati suntem in clasa. Pana la ultima ora eram numai 15. Dar am dat 3 teste! again: MAMA LOR! Am fost la meditatiile la engleza de la 3 la 4 si de la 6 la 8 trebuia sa am la mate. Plec de acasa la 6 fara 20. Ma sui in autobuz....si o distanta pe care in mod normal o faceam in 5, 10 minute (in jur de 5-7 km) am facut-o in 40 de minute!
Ajung la meditatii la 6 jumate si aflu ca Adi (colegu cu care fac meditatii) nu e! Nu am mai facut, ca profa a zis ca nu mai are rost. M-a lasat sa plec. La intoarcere am venit normal. Ma cheama maine de la 3 jumate. Profa mea n-are de lucru, dar o sa ma duc. De ce? Pnetru ca imi trebuie nota mare in teza aia unica care nici nu stiu daca mai conteaza. Again: MAMA LOR!
Eu unu nu mai stiu ce sa mai cred, ce sa mai invat si cel mai important: PENTRU CAND! Mi-a zis doamna profesioara ca ei ii e cel ami frica ca nu cumva sa ne bage in materie si corpurile rotunde. Aia ar cam fi batjocura. Eu unu nu mai stiu ce vrea sa faca Abramburica asta de la minister sau abramburitii nostri din senat.
Dar in final nici nu stiu de ce sunt asa de revoltat. Maine e liber si ca sa evit traficul cred ca o sa merg la medidatii cu (i)BITZA CUPRA mea. Le fac concurenta la politisti ca acuma si ei au CUPRA, care apropo (pt PRO TV) nu e masina germana. E spaniola. :)

2 comentarii:

  1. iti inteleg supararea vei trece si peste aceste teste.Succes!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru sustinere.
    Acuma de voie, de nevoie o sa vad eu ce fac :D
    Vorba aia: "Noi sa fim sanatosi, ca belelele vin"

    RăspundețiȘtergere