29 aprilie 2009

La multi ani!

Cu toate ca am intarziat o zi, azi vreau sa ii urez la multi ani tatalui meu, ieri fiind ziua lui. Dar nu i-am luat cadou. Cum era vorba aia "No tengo di nero!" sau "Is falit, baby!". Oricum cred ca o sa gasesc eu o cale sa ii multumesc pentru lucrurile bune care le-a facut pana acum pentru mine si care le va face. In primul si in primul rand ii multumesc pentru ca imi e un prieten asa de bun, in al doilea rand vreau sa ii multumesc pentru faptul ca la varsta de 10 ani, mi-a pus volanul in mana si m-a invatat cum sa il folosesc DE UNUL SINGUR, apoi ii mai multumesc ca a venit cu mine la intgalnirea aniversala ClubSeat, desi nu era obligat. Ii mai multumesc pentru ca a promis ca la vara imi cumpara un caine si stiu ca se va tine de cuvant. Si mai sunt multe alte chestii pentru care as putea sa ii multumesc dar acum trebuie sa repet la franceza :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu