25 aprilie 2009

Continuare si povesti noi

Am inceput odata o poveste despre cel mai nou membru si accesoriu al Seat-ului, GPS-ul GoClever botezat Beyonce. Ei bine a fost si acel la Baia-Mare, rapid, frumos fara probleme. Motanul are inca probleme la caseta de directie si din aceasta cauza pierdem foarte mult lichid de servo. La drumurile Turda-Buzau tata a bagat mai mult de un litru de lichid de servo in instalatie. Dar astea sunt probleme normale la cei 280.000 de km ai motanului. Dar astazi am fost pana la tata la atelier in Campia Turzii. Si acolo l-am vazut pe tata mesterind la bicicleta mea. Sta la tata acolo din august-septembrie. Am mai mesterit si eu cu tata ceva la ea si apoi eram gata de drum. Bineinteles ca nu era totul perfect. Am pierdut un supeort de cauciuc de la ghidon. Nu e bai, mai am doua in garaj, dar din aceasta cauza nu am pus nici "corn-ul" pe partea dreapta. Faptul ca am schimbat modelul schimbatorului de viteze ma cam incomoda la pusl franelor, dar nici asta nu e bai; am nevoie de frane? Era frumos sa pedalez din nou spre Turda, cu masinile care treceau cu 120km/h in stanga mea si TIR-urile parcate in dreapta mea. Ma uitam inainte si vedeam drumul intins si cand ma uitam mai in jos, vedeam roata fata care facea opturi. Stiam ca si roata spate face opturi la fel de mari daca nu chiar si mai mari. E uimitor cate chestii vezi si iti amintesti cand mergi pe bicicleta prima data dupa mult timp. Am observat ca unele gropi s-au astupat. Altele sunt acolo din primavara trecuta. Am mai obervat ca unii si-au mai cumparat caini, altii i-au mai legat in spatele casei, altii i-au mai dezlegat. Am vazut ca a mai crescut doberman-ul familiei care sta la casa de la iesirea din Turda. Era incurajator ca, pedaland pe amrginea drumului sa vad turla unei biserici si atunci ma gandeam ca ce bine ca nu mai am mult. Doar vreo 2-3 km si dupa acea inca cateva sute de metri pana acasa. Am ajuns acasa si sunt de parere ca maine o sa am o febra musculara demna de povestit nepotilor. Am facut si cateva poze acelei forte a naturii care se auto-intituleaza bicicleta mea:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu