10 iunie 2009

Rock it!

O da! Gata cu scoala. De acum sa nu mai aud pe nimeni ca pomeneste de scoala. Maine ma mai intalnesc cu colegii si apoi gata! Au fost 8 ani lungi, dar 8 ani frumosi, trebuie sa recunosc. Multe s-au schimbat in acesti 8 ani. Relatiile cu colegii, ma inteleg mai bine cu ei acum ca pe a V-ea sau a I-a. Am schimbat diriginti si diriginte, am facut excursii, am aparut pe YouTube, ne-am batut, am avut colegi care au venit, colegi care au plecat, barfe, critice, aprecieri. Ce sa mai, a fost fain mai mereu, oricat m-as fi plans eu pe aici, pe la scoala, pe la prieteni, pe la rude, pe forum sau pe unde m-am mai plans. Si in plus, nu stiu unde in Bucuresti nimeresc la toamna sau peste ce o sa dau acolo. Totusi experienta de vara trecuta de la Bucharest City Challenge inca ma mai "bantuie" si tot ma gandesc ca aia s-a intamplat dupa doar 2 zile de umblat solo prin Bucuresti. Acum cand drumurile vor fi ceva la ordinea zilei...hmm...se pare ca o sa am mare nevoie de cainele acela promis de ai mei, care (pana in acest moment) se pare ca va sosi abia la tomana. Dar pana la aceste ganduri mai am si alte griji. Cum ar fi cele legate de admiterea mea la liceu. De maine intr-o saptamana plec iarasi la Bucuresti ca sa imi depun dosarul de admitere. Sper numai sa pot intrat la Colegiul National Gheorghe Lazar Bucuresti profilul stiintele naturii. Oare intru? Oare nu? Daca nu, incotro? Atatea intrebari, atatea griji...
Pana atunci, insa, am gasit deja imnul national al acestei vacante: The F-ups - Lazy generation

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu