16 iunie 2009

ClubSeat

Ei bine, joi plec la Bucuresti ca sa imi depun dosarul de admitere, sa completez optiunile si alte prostii din acestea. Cu ocazia asta mi-am zis ca vineri o sa trec si pe la intalnirea saptamanala ClubSeat. E adevarat inca sunt putin negajit de faptul ca sar putea sa nu intru la Gheorghe Lazar.
Se spune ca nu e bine sa te bucuri de ghinionul altuia, insa uite-ma in aceasta situatie. Sa va explic: In urma cu doua saptamani ClubSeat a filmat pentru ProMotor, o intalnire saptamanala. Reportaje, lumini, fete, camere, tot tacamu! Acuma, am descoperit ca un individ idiot de la montaj, a sters reportajul. Si acuma tot clubul se mobilizeaza sa refaca reportaju si acesta sa iasa mai bine ca data trecuta. Cam greu sa mobilizezi foarte multi oameni in numai 3 zile. Dar se intampla ca eu sa fiu la momentul potrivit, la locul potrivit. Mai precis sambata in Bucuresti. Astfel voi participa si eu si tata si 16 Valve la acest eveniment. e adevarat, 16Valve nu prea se incadreaza in peisaj, dar il bagam acolo intr-un colt, tragem o prelata peste el si gata. Oricum, eu sunt foarte entuziasmat.
Ce, mai imi pasa daca intru sau nu la liceu???

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu