26 iunie 2009

Liceanu bubos

Acum mai bine de o saptamana, am fost la Bucuresti ca sa imi depun dosarul pentru admitere. Adevarul e ca imi tremurau chilotii pe mine caci, in desteptaciunea mea, imi uitasem buletinul acasa. Tot ce aveam era o copie de a sa. In drum spre Bucuresti, am fost si speriat/suparat din cauza buletinului asa ca am adormit pe masina, lucru care nu mi s-a mai intamplat de mult timp. Vineri (acum o saptamana) am fost sa imi depun dosarul, dupa ce am asteptat cam doua ore, in picioare, buburez, pe bordura, in masina si rezemat de copac, a sosit timpul sa ma duc cu dosarul (logic ca tocmai cu 2 minute inainte sa ma cheme pe mine tata se dusese la baie) pana la urma ne-am ragasit eu si cu tata si am intrat. Toata lumea era numa zambete, eu eram epuizat, caci cu o zi inainte nu dormisem noaptea, chair daca dormisem umpic pe masina, am avut emotii cu buletinul, dar nici macar nu m-a intrebat de el. Acuma, in curand ar trebuii sa vad care sunt rezultatele si la ce liceu am intrat.
Am fost si la intalnirea ClubSeat. A fost foarte frumos. Ca de obicei. A fost lume multa, am discutat, am ras, a fost super. Am ajuns acasa, pe la 12 noaptea, am picat in pat ca un trunchi de copac retezat de o drujba Makita. Si a doua zi, cand sa ma spal pe dinti am avut socul vietii!
Toata fata imi era acoperit de bube rosii, la fel si pieptul umerii, bratele, spatele. Dupa o vizita de urgenta la dispensarul satului, am aflat ca am VARICELA asta da soc. Si acum, la o saptamana dupa acestea, eu inca sunt acasa, in pat, cu bube pe fata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu