9 iunie 2009

Albume

In urma cu cateva saptamani, am fost sa ne facem poze pentru album ca deh...termin si eu a 8a. O happy day. Da, pai si au venit azi. Am iesit destul de bine, mi-ar placea sa va pun o poza cu albumul dar nu stiu exact cum. Poate ca o sa fac o poza la poza. Oricum mie mi-a placut cum a iesit si azi a fost o zi plina. Plina de dedicatii. Nici nu stiam ce sa spun sau ce sa scriu dar pana la urma a trebuit sa ma descurc. Un "Succes in tot ceea ce vrei sa faci. Si BAFTA!" si cu asta faceam cate 3 albume cu dedicatii.
Oricum e uimitor ce se poate face cu Photoshop-ul in zilele noastre. E incredibil cum nimeni din clasa nu a mai avut nici un cos pe frunte sau pe fata. Asta e. De maine incepe cheful. Maine e ultima zi cu ore, joi e festivitatea de premiere si apoi banchetul. Si dupa aia rock'n roll! Numa drumuri prin tara cu 16 Valve (Accentul din postul anterior) intalniri ClubSeat, ore intregi pe forum, nopti albe, trezirea la 3 dupa-amiaza, vai de viata mea ce o sa fie!
I can't wait!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu