15 iunie 2009

From Haven to Earth

A fost un super start de vacanta. Totul a inceput cu banchetul de terminare a clasei a VIII-a. A fost o atmosfera frumoasa desi am fost cam fara aer, iar eu a trebuit sa plec cu tata pana la Bucuresti, deci nu am stat pana la final. Dar, ne-am intors pana a doua zi ca sa fiu prezent la premiere. Spre surpriza mea, am luat mentiune. Am avut media anuala de 9,81. Super! Si apoi, in drum dinspre Bucuresti, tata afla ca a doua zi are un drum pana la Buzau. Atat am asteptat. Am parcat Dacia si l-am scos pe 16 Valve din garaj ca deh, nu a fost mult lant de dus. Dat fiind ca drumul de Buzau pica intr-o zi de sambata, ca sa mai prindem deschis depozitul, am plecat pe la 6 dimineata, deci eu am fost treaz, inaintea lui tata, la ora 5. Mama ce s-a infipt la drum masina. In drum spre Buzau, dat fiind ca ne grabeam umpic tata nu a tinut cont de consum si asta s-a vazut, mai ales la media de viteza, calculata de GPS. 81 km/h din Campia Turzii pana in Buzau. La intoarcere am mers umpic mai economic, dar GPS-ul nu vrea sa imi arate graficul de viteza.
Astazi am incasat o lovitura ceva mai dureroasa. Media mea de admitere e 9,09. Ce sa fac, astea au fost notele la tezele de pe clasa a VII-ea: 9;7;7;6 iar pe a VIII-a am avut 9;9;10;10;9;10. Vai, vai. Partea cea mai dureroasa e ca media de admitere la Gheorghe Lazar e 9,50. Deci ca sa fiu sigur ca intru mai imi trebuie inca 50 de sutimi. Oare ce liceu imi recomandati? Doresc un liceu linistit, la care inca sa se mai faca inca ceva scoala.
Cer prea mult? (In conditiile in care vreu raspunsul pana Miercuri)
Si apropo, asta asa, ca o veste buna: Vineri ma duc la intalnirea ClubSeat. Ce ma bucur ! ! !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu