4 martie 2009

Timp liber

Deci fratilor (si dragi surori), eu nu mai pot! Am ajuns sa nu mai am timp pentru mine. Nu stiu cum sa va zic dar sunt prins intre scoala, olimpiada, teme, meditatii si activitati suplimentare ! Mor! D-na Jude (profa de istorie) ne da de pe o zi pe alta cate o sinteza in 4-5 pagini, nu ne mai scuteste de ore, deci trebuie sa invat program complet, am multe teme, la romana, mate, chimie, engleza etc. am mult de invatat de pe o zi pe alta (materiile de mai sus plus biologie, fizica, muzica, franceza) am meditatii la romana, matematica si engleza si colac peste pupaza, m-a mancat acolo unde soarele nu rasare sa ma inscriu (de dragul notei) la un concurs de compuneri la limba romana; acum trebuie sa fac pana Vineri o compunere de 4-5 pag despre lumea minunata a cartilor (vad ca e la moda "4-5 pagini"), problema nu e cate pagini sunt. problema e ca s-ar putea sa fie prea putine ! Adica daca bag acolo niste dialoguri de alea gen:
"-Esti bine?
-Da.
-Ma bucur. Si eu sunt bine.
-Si eu ma bucur pentru tine"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Si daca o tin tot asa o sa ajung la 20 de pagini. Si trebuie sa gasesc o cale de a echilibra inceputul cu cuprinsul si cu incheierea, ca daca fac o descriere de inceput de 1 pagina, nu pot sa fac o incheiere de 3 randuri. Sau pot?
Ideea e ca deja dau pe afara de atata stres. Vin de la scoala, mananc ma apuc de istorie, apoi romana, apoi mate, apoi invat, apoi mananc, apoi fac dus si ma culc.... parca as fi intr-o fabrica unde totul e automatizat si programat. Asta ar putea fi maxima saptamanii:
"Viata mea e ca o fabrica, iar eu is muncitorul ala mic si rpost care face toata munca si primeste un salariu amarat" ... cred ca o sa dau la boboci.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu