16 martie 2009

Nesimtire

Deci, cum sa incep ? Pai, a trecut si olimpiada la istorie. Nu, nu a fost foarte greu. Singura problema e ca din motive "naturale" a trebuit sa imi scurtez lucrarea. Adica, aveam un timp de 3 ore sa rezolvam cele 2 parti ale lucrarii (ca teza unica, stiti voi) ei bine dupa ce am facut cu mare grija si incet subiectul unu (asa l-am facut de parca vroiam sa merg la nationala, ca prostu'). Dupa ce trece cam o ora simt ca imi trebuie la baie, mno, amu si eu ca tot omu. Si stau, si incep partea a doua. Frumos, pe ciorna sa nu imi incurc gandurile. Dar imi trebuia tot mai tare la baia, si eu scriam pe ciorna din ce in ce mai repeda, si mai labartat. La o ora si jumatate dupa ce a inceput olimpiada (sau la 30 min de la declansarea crizei) eu deja dadeam din ambii genunchi si scriam urat, labartat si repede pe ciorna. Atat de repede incat mi-a fost frica ca nu care cumva sa i-a foc foia ca in desene. Vazand ca nu ma mai pot tine ma cer la baie, dar cum ambele supreveghetoare erau...cum erau, au zis "Pai nu se poate, trebuia sa mergi inainte sa soseasca subiectele" in mintea mea: "Pai cum ,fa tanti, sa merg inainte sa vina subiectele. Ce, eu stiam ca imi va trebuii la baie peste o ora !?" Si ma apuc sa copiez de pe ciorna pe foaie. Si ma chinuiam sa scriu frumos, si incet dar Viorel*** imi zicea sa ma grabesc ca trebuie sa merg in "The happy place" si am scris, si vibra deja banca, se uitau aialalti din clasa la mine cum transpiram acolo si jucam din genunchi ca fletzu'. Da la un moment dat vine la mine o supraveghetore si imi zice sa ma linistesc ca ii deranjez pe ceilalti. Si i-am zis "Pai imi trebui la baie" la care ea foarte linistita "Pai foarte rau, trebuia sa te duci inainte sa vina subiectele" si am intrebat-o daca nu poate venii cu mine la baie sa se asigure ca nu copiez (la teza asa se procedeaza) da ea "Nu, nu se poate. In clasa trebuie sa fie in permanenta 2 supreveghetori" in mintea mea "... pai atunci lasa-ma sa me duc! ce crezi ca mi-am scris anii de domnie a lui Basarab pe instrument..." asta pe langa multe alte injuraturi.
Si am scurtat mult treaba aia. Cand am primit subiectul deja imi imaginam ca o sa scriu, tactica folosita de Basarab, o sa descriu locul etc. Vezi sa nu ! Am ajuns acolo si am scris "Basarab i-a invins pe unguri in 1330 la Posada. Astfel el a castigat independenta Tarii Romanesti" si apoi s-a dus si s-a culcat. Dupa ce am predat lucrarea m-a intrebat o supreveghetoare: "Nu vrei sa mai stai sa iti astepti unii colegi" as fi vrut sa-i spun atuncea tot ce imi trecea prin minte, insa pentru ca ma grebeam i-am zis doar ca as fi stat daca ma lasa sa merg la baie.
Oricum mai multa nesimtire ca la olimpiada asta n-am vazut !

*** Numele este fictiv, si e folosit pentru a se evita folosirea limbajului explicit. Nu am nimic cu cei care poarta acest nume sau care au aceasta porecla. In cazul in care cineva s-a simtit jugnit(a)/ofensat(a) imi cer scuze !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu