8 martie 2009

Ceasornicari

Nu stiu eu prea multe, dar stiu ca tara duce lipsa de ceasornicari ! Am ramas fara baterie la ceasul de la mana, vezi sa nu gasesti un ceasornicar. Si pe undeva nu ma mira ca nu prea mai sunt ceasornicari. Prin ochii mei exista 2 categorii de oameni: cei care nu poarta ceas deloc si cei care au un ceas de firma in garantie si cand e gata bateria dau telefon, si vine mesteru la client la vila si ii schimba bateria sau ce o avea ceasu. Pe undeva eu cred ca ma incadrez in cea de a doua categorie. Am un ceas oarecum de colectie. Mai exact e un ceas facut de SACHS. Da ii stiti sunt cei care se ocupa cu piese pentru masini si motociclete; ambreaje suspensii etc. are cam 3 ani jumate ceasul si n-am avut probleme cu el. Singura problema e ca nu eu l-am cumparat. L-am primit de la unchiul meu. Deci in cazul in care bunicul, strabunicul, unchiul, tatal, mama, fratele vostru e ceasornicare, va rog sa imi dati de veste.

P.S. Aceasta este o poza a ceasului meu, doar asa, ca sa ma laud.


P.S.2 La multi ani doamnelor si domnisoarelor in aceasta zi speciala !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu