29 martie 2009

Ne-am intors

Am sosit de la Buzau. A fost un drum nu chiar lung dar de durata datorita celor 875 kg din remorca. Parca nu erau atatea dealuri intre Campia Turzii si Brasov. A fost dealul Ludusului, Padurea Bogatii dar cate multe alte delusoare si deluletii, suisuri si coborasuri sunt. Apoi ca sa ocolim Brasov-ul am luat-o pe la Bod, dar am prins un transport agabaritic care mergea cu 20 de km pe ora. Si am pierdut circa o ora. Si ce frumos ne plimbam noi cu 20 de km de ora prin diferite sate, si oamenii se uitau la camionul care transportau uriasa compenenta. Si am mers asa pana cand am zis ca daca tot stateam aproape pe loc, am luat harta sa vad unde sunte si unde trebuie sa ajungem. Am observat (spe norocul meu) un drumulet cam desfundat la care am ajuns cam in 5 minute, in ritmul coloanei, si care ne-a scos la drumul principar. Nu prea i-a placut remorcii sa circule pe drumul acela dar s-a terminat repede si indata ce am ajuns la drumul principal am inceput sa recuperam din timpul pierdut. Aveam in plan sa ajungem la vulcanii noroiosi insa cand am plecat din Buzau era deja aproape bezna si nu am mai apucat. Dar nu e bai. Sunt sigur ca o sa mai ajungem pe acolo, ori intr-o alta sambata sau la vara mai pe lumina. C'est la vie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu