2 noiembrie 2008

Inca un drum, inca un articol

Ok, dupa ce vineri cele cinci ore pareau sa nu se mai termine, in ultima ora, cea de romana, vine si singura veste "buna": Luni profesorii fac greva de avertisment...nu se face scoala. Desigur asta inseamna ca profesoara ne-a dat o caruta de teme. Am dat simulari saptamana trecuta. La mate, am inteles (din surse neoficiale) ca am luat 7,40. Daca e asa, am o intrebare: CINE IMI DONEAZA 10 SUTIMI??? VA ROG FRUMOS :) La romana nu stiu cat am luat, ca am dat simularea joi si pana vineri nu a fost timp cand sa fie corectate. Acuma Miercuri am  simularea la istorie si chiar nu stiu la ce sa ma astept. Dar bine, macar, ca exista si o simulare. Dar pacat ca se trec notele. Oricum ca sa las nostalgia la oparte, azi m-am intors cu mama si tata de la Zalau. Nu am avut aventuri dar a fost un drum nebunesc. Am gonit ca vantul si ca gandul. Ne trubuia asa ceva: http://www.realitatea.net/masina-zburatoare-de-la-ferrari-ar-putea-deveni-reala-peste-doi-ani_381131.html Dar mai trebuie sa asteptam pana sa apara asta :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu