30 octombrie 2008

Nu numai noi gresim

Nu numai noi oamenii facem greseli. In cazul meu greseli la matematica. Si acum ma bantuie amintirea primei teze unice la mate, unde am scris ca radical din 64 e egal cu radical din 8. Am pierdut 4 de sutimi. Si cu 7, 20 cat am luat alea 40 de sutimi luam 7,60 deci luam 8... Acum am dat simulari de teza, sa vedem ce am mai gresit... si ca sa-mi termin ideea, nu numai noi oamenii gresim. Si calculatoarele gresesc. Spre exemplu cel care tine evidenta sondajului de la baza paginii. Au votat 6 persoane. Va multumesc. S-au bufat 2 optiuni. 3 au votat o optiune, 3 alta optiune. Dar el zice ca scorul e 60%-60% dargut, nu?

Un comentariu:

  1. Frate, tu n-ai ce face, zau ca da! Anyway, tare blogul, keep it on, KID.......by SpDlicious :P

    RăspundețiȘtergere