8 octombrie 2008

Ahoy!

Vineri seara a inceput primul drum de cand a inceput scoala. Si primul drum de cand am scos masina din service. Era un drum de Bucuresti, eram doar eu si cu tata. Masina avea capota noua, faruri noi, proiectoare noi, bara noua si era noapte. Cand am plecat ne-am dat seama imediat ca ceva nu e bine. Sau, ma rog, era bine daca e normal ca pe faza scurta farurile sa lumineze partea de sus de la cisterne numa. Asa ca am ne-am oprit de vreo 5-6 ori si tata a reglat farurile (manual). La radio se anuntau numa blocaje. La Sebes, la Rm. Valcea peste tot in drumul nostru... Ajunsi pe autostrada pe la 11 noaptea am descoperit (accidental) ca nu avem semnalizare pe partea stanga. Ajungem la Bucuresti si tata se pune pe treaba. Eu dormeam si admiram masina. Sambata plecam la Targoviste unde tata trebuia sa-i ajute pe bunici sa taie niste tevi prin casa. Duminica ajutandu-l simt ca ma deranjeaza ceva la ochi. Dau vina pe praf si nu-i dau atentie. Durerile persista asa ca Luni, cand am iesit de la ore, dupa ce duminica am venit de la Targoviste la Turda fara semnalizare pe partea stanga, ma duc la un oftalmolog. Veridctul: arsura de corneea. Trebuie operatie. Ma duce tata la oftalmologie, in Cluj, la urgente. Acolo ma pun pe masa de operatie, imi anesteziaza ochiul si imi scot fragmentul de metal care deja incepuse sa rugineasca acolo. Acum sunt bandajat la un ochi, nu trebuie sa merg la scoala, si lumea ma compara cu un pirat...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu