22 noiembrie 2008

Articolul de la miezul noptii

Ati observat vreodata cate chestii interesante sunt legate de miezul noptii? Ora la care apar fantomele, ora la care se incepe o noua zi, gustarica de la miezul noptii si mai nou, articolul de la miezul noptii.
De multe ori, seara inainte sa adorm, imi tot promit o gramada de chestii: maine fac cel putin o varianta de teza unica la mate, maine ma apuc sa invat. Dimineata ma trezec si dau cu piciorul la tot ce mi-am promis cu o seara inainte. Mare minune daca acest articol va rezista. S-ar putea sa-l sterg de ciuda. La romana si istorie ma descurc. La matematica sunt mai nesigur pe mine, si ma pierd destul de usor in calcule (lipsa de exercitiu). Oare de ce e asa usor sa las totul pe maine, si de maine pe poimaine, si apoi pe raspoimaine si tot asa? Oricum, in 7 zile e intalnirea ClubSeat. Poate e careva de pe acolo AS la mate. Desi sa fim realisti; trebuie sa ma pun pe treaba, sa invat daca vreau nota mare. Oricum 5 nu i-au. Adica nu i-au sub 5. Doar de la cinci in sus. Am o singura nota mai mica de 6: un 1,20 la testul initial de la franceza. Oricum teste acelea nu le-a trecut dar cred ca mi-a dat punct-ul din oficiu, 10 sutimi pe nume si 10 pe prenume. Dar recunosc: fac franceza de 3 ani jumatate si nu s-a legat o boaba de mine! Nu sunt francez. Si nici nu vreau sa fiu! E mai bine sa fi raman. Si acum vad ca deja oscilez de la starea de meditatie nostalgica, la cea de patriotism si nici nu stiu care e urmatoarea. Cred ca o sa devin naratorul propiei mele povesti de viata... acum am ajuns un poet care vorbeste despre genul epic. Cred ca mai bine sting lumina si ma duc la culcare. Deci, noapte buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu