14 noiembrie 2008

Doctor de nota 10

Deci sa incep inca un articol. Acum o saptamana am fost in drumetie cu clasa in Cheile Turzii, expeditie in urma careia toata clasa a fost de acord ca "A fost cea mai super excursie facuta vreodata!!!" Dar la 2 zile dupa sub gat mi-a aparut un cerc care ma ustura. Evident ce pe am putut da vina? O insecta. Si intamplarea a facut ca a doua zi sa ma duc cu clasa la dispensarul scolar pt a ne masura la intaltime, greutate si sa ne asculte la inima. Si la finalul consultatiei m-am dus la domnul doctor si i-am zis:
-"Domnule doctor, am fost Sambata in chei si cred ca m-a muscat ceva. Ce tratamen imi recomandti?"
La care el incepe:
-"Ai fumat? Te-a ars cineva cu tigara? Aici trebuie transplant de piele!"
Imi venea sa-i zic: 
"Da, am fost in chei si m-am ascuns in stufaris si am inceput sa fumez Marlboro si sa ma ard cu tigara!"
Cam diliman doctorul asta, dar episodul a fost amuzant... "Ai fumat?"... 
Oricum ce o sa fumez eu acum un pat, ca maine am rades-vous cu Cristi de pe ClubSeat ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu