17 noiembrie 2008

Profu de gorgra, educatie fizica si desen ;)

Acest articol este dedicat fetelor din CLUBSEAT.eu
Bine ai facut Francy ca mi-ai atras atentia asupra fetelor. Ce nepoliticos din partea mea sa va uit tocmai pe voi, esenta umana a clubului nostru. Cea mecanica se intelege ca sunt SEAT-urile. Oricum poate ca voi nu ati reusit s-o convingeti pe profa de Istorie dar pe domn' profesor de geografie cred ca ati reusit. Mi-a pus 2 intrebari la harta si m-a trimis la loc cu un 10. Pe domn' profesor de desen, si lui cred ca ati reusit sa-i faceti ceva ca de fiecare data cand ma cheama in fata nu am blocul de desen la mine, mereu am un desen neterminat, si de fiecare data imi da un 10 si ma felicita. La educatie fizica nu mai vorbesc ca acolo nu fac mare lucru (doar joc fotbal) si am mediile 10. So... aveti si voi rolul vostru in educatia mea.  Ca sa nu mai vorbesc de Julia cu iddea aceea absolut geniala despre meditatoare... va multumesc la toate pt rolul care il aveti in educatia mea si ne vedem peste 10 zile!

Un comentariu: