27 august 2009

What a dane...a GREAT Dane!

Ei bine dupa ce am mai cautat umpic pe internet am gasit o persoana care a zis ca este in masura sa imi faca rost de un Dog German. Este vorba de domnul Andrei Sandor din Oradea. Si pana dansul cauta prin Ungaria sa vada ce mascului de doua luni jumate-trei gaseste si care sa fie si negri, eu am inceput sa ma interesez pe forumurile de specialitate de tot ce tine de aceasta rasa. Recunosc ca in paralel imi "preses" parintii pentru bani. Din ce am discutat la telefon va fi circa 600 de Euro. O suma chiar mica daca stau sa ma gandesc ca prima persoana cu care am vorbit pentru un Dane imi cerea 1500 de Euro. Eu unul il astept ca pe un mar copt (sau cum era expresia aia?!). Daca toate merg bine vine pana in 7 Septembrie. Vreau sa mai prind umpic de vacanta cu el. In rest....in 15 e ziua mea, o voi serba la Bucuresti, fara prieteni de varsta mea, cel mai probabil "petrecerea" se va da la o intalnire. Sau la doua. Intre timp as aprecia pe orice care ar fi dispus sa doneze maxim 1(un) euro pentru dogul meu. Glumesc(98%).
In fine. Maine merg iarasi la Bucuresti, de data asta ducem pat, birou si frigider. Pe langa usi, parchet, gresie, adezivi, ferestre de mansarda vata minerala si alte chestii care mie imi scapa acum. Mama va ramane la Bucuresti caci de marti incepe serviciul, iar eu o sa jupoi ce a mai ramas din vacanta. Poate umpic de drumuri, poate mai am vesti despre dog....cine stie?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu