16 august 2009

Nu stiu cum se scrie titlul!

Aveam in minte un titlu, in engleza, dar nu stiu cum se scrie! Stiu cum se pronunta si atat. Cred ca daca m-ar vedea profa de engleza m-ar lasa corigent. Lasati ca plec eu din Turda. Defapt ar trebuii sa fiu plecat. Mama la 1 Septembrie incepe scoala si daca v-am zis ca incepe scoala, trebuie sa va spun ca a si terminat scoala...de soferi. Si-a luat miercuri adeverinta ca poate condunce. Si cum tot in ziua aia am plecat la Bucuresti, a lasat-o tata pe autostrata si apoi pe centura Bucurestiului. Stati calmi, era 12 noaptea. Toate au fost bune pana cand am iesit de pe autostrada. La inceputul autostrazii nu prea a nimerit ea a 5ea. Dar dupa aia, cand am iesit de pe ea, nu a mai nimerit mai nimic. Ba mai mult, a incercat sa ia o curba de 90 grade cu a 3ea! Eu care stateam in spate, am inchis ochii si am facut ca in avion, BRACE POSICION(sau cum s-o scrie). Pana la urma am scapat. Oricum eram deja in Clinceni. Acolo lumea e obisnuita sa le pice avioane in casa.
In rest pe acolo am muncit ca un caine! Cot la cot cu tata ca sa transformam podul actual, in camera pentru mine. Am deja tavan gata de vopsit. Arata smecher. Pe celelati 3 pereti mai trebuie sa puna un rand de Rigips, vata minerala, si inca un rand de rigips. Glet, vopsea si gata! Toate astea pana in 6 Septembrie.
Ca tot am vorbit de caine....nu mai vine cainele meu. De bine ce intr-un post anterior vorbeam de facere, aflu acum ca [VIRGULA] cateaua nici macar nu era gestanta...mama ei!
Am fost si la intalnirea CLUBSEAT. De unul singur. Initial nu credeam ca ma duc nicaieri, dar pe drum m-a sunat Bubulutza sa ma anuntat ca ma duce ea acasa de la intalnire. Astfel stand lucrurile la 19:30 am luat microbuzul din Clinceni, la 19:50 eram in statia Ghencea, de acolo tramvaiul 41 pana la statia Lujerului. Dupa asta am mers cu metroul pana la Izvor, dupa care am traversat parcul la pas si am ajuns in parcarea din fata casei poporului. Am fost rapid. la 20:50 am fost acolo. Nu-i rau pentru un ardelean molcom ca mine, nu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu