15 iulie 2009

"Bun venit la noi la liceu!"

Ieri m-am intors de la Bucuresti, ieri am fost la fel de emotionat ca la o vizita la dentist, iari mi-am vazut o dorinta indeplinita! Da, ieri am fost sa ma inscriu la Colegiul National Ion Creanga Bucuresti. Am fost foarte emotionat dar si foarte fericit. O faza foarte dura a fost atunci cand, dupa ce i-am dat dosarul meu doamnei, dosar pe care scria: "VOINEA T. RADU BOGDAN CLS. VIII-E", ea a luat un pix si a taiat peste "VIII-E". A fost asa un moment, aparent nesemnificativ, dar care totusi mi s-a intiparit in memorie. Parca m-a rupt de realitate, parca mi-a taiat cordonul ombilical, tot ceea ce ma tinea legat de Turda s-a dus... si desigur apoi a venit si fraza aceea minunata care m-a legat de Bucuresti: "Bun venit la noi la liceu! ... Si bun venit la noi in oras!" A fost ceva foarte important pentru mine. Inca un eveniment mediocru, in viata mea nesemnificativa.
Acum trecem la alte stiri, si o sa incep prin a le ura din adancul inimii mele "VIVE LA FRANCE!" acelor oameni a caror limba materna am urat-o si o urasc mai mult decat orice alta materie: francezii! Dupa 4 ani de franceza nu stiu mai nimic. Ne-a dat doamna profesoara pe a VIII-a un test surpriza (fara sa treaca notele). Nota mea...1,20 cu 1 pct. din oficiu. Adica, 10 sutimi pe nume, 10 pe prenume. Oricum nu o sa scriu aicea despre cat de mult le urasc"rasa" si cat de mult ma enerveaza aroganta unora dintre ei (ca si la oricare natiune exista si exceptii si oameni a caror exemplu merita urmat) sau despre cat de convins sunt ca sunt pe cale sa devin un francofob. Am auzit ca vor sa bage la noi, la bloggeri, un cod deontologic. Nu sunt 100% sigur ca stiu ce inseamna dar o sa ma informez. Si ca sa inchei "le jurnal de dupa la miez du noapte(cu accent pe <>)" azi a fost ziua lui mama (nu e de mirare ca ea a reusit sa invete franceza) si de asemenea azi a fost ziua unui foarte bun prieten de al meu si de-al tatei, un om pe care l-as putea considera usor un profesor atunci cand vine de domeniul auto, dar nu e genul de profesor pe care sa il urasti, dimpotriva. Asa ca cu aceasta ocazie iti urez si eu "La multi ani, Cristi!"


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu