3 iulie 2009

Let's write!

Aproape mereu patesc asa. Public titlul fara pic de continut. Scuze cititorilor, dar asta is eu: ametit, mereu vesel, cu capul in nori, uneori talamb dar cu accente (cred eu) de om serios.
Revenind, astazi nu am nimic de spus. Am vrut sa scriu un articol ca sa nu fie o zi complet pierduta. Azi nu am facut nimic special sau memorabil, asa ca prefer sa scriu un articol. De dragul de a scrie, mi-as dorii sa scriu un articol dinacela kilometric, dar sunt constient ca nimeni nu l-ar citi, ba chiar s-ar speria de dimensiunile sale. Si eu ma mai speri cand vad pe cate un forum un mesaj de jumatate de pagina. Imi fac curaj, imi i-au inima in dinti si incep sa citesc. De multe ori ma opresc la jumatate, dupa ce m-am convins ca nu am nimic util de invatat. Alte dati nu rengret absolut deloc faptul ca am citit respectivul articol. Alte lucruri care s-au intamplat azi au fost faptul ca am aflat de existenta seatcupra.ro. Initial am crezut ca se refera doar la modelele Cupra ale marcii Seat, insa am invatat rapid ca se doreste a fi (sper ca mi-am ales cuvintele potrivite) un buchet de informati strict legate de Seat si de domeniul auto. Eu il vad ca fiind chintesenta ClubSeat. Oricum, stiind echipa din spatele Seatcupra.ro sunt convins ca forumul/comunitatea nu va fi altceva decat un succes. Pana una alta, prin insistentele lui Testosul (il gasiti aici) si prin amabilitatea celorlalti membri, am intrat si eu in aceasta tanara comunitate si sper sa cresc odata cu ea. Dar asta nu inseamna ca o sa renunt la ClubSeat. Si intr-o incheiere la fel de rapida ca si inceputul acestui post, va anunt ca am mai gasit inca o piesa care sa corespunda gusturilor mele muzicale (uneori prea mofturoase). E vorba de Scorpions- Rock You Like A Hurricane. Enjoy!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu