10 iulie 2009

I'm on YouTube!

Si ce? Toata lumea care are net si care se respecta e pe YouTube. Da! Dar eu sunt pe post de fraier on YouTube. De ce? Pai astazi am avut cu tata un drum de Bistrita. Nu au fost probleme. A mers 16 Valve fara bai, numai ca era sa ne pierdem in Cluj. Mai exact: la intoarcere tata opreste la un OMV ca sa imi i-au el o sticla de suc, iar el zice "vino incolo", iar eu am crezut ca el se baga in parcare. Am uitat ca in capatul strazii era o firma la care el trebuia sa se opreasca. Eu intru, i-au suc dar....unde e tata? Ma duc in parcare, nu e. Ma duc in spate, nu e. Ma duc la pompa, nu e. Am vrut sa ii dau telefon dar....mobilul mi-a ramas in masina. Si am ramas asa: eu aveam portofelul lui tata, el avea masina si telefonu meu. Care era in avantaj? Ala destept (adica eu). Vad un telefon public, ma duc in benzinarie si spre norocul meu, au cartele. 10 RON o cartela? In fine, eram ingrijorat. O iau, il sun, ne certam in stilul nostru caracteristic, ne aflam. Il gasesc, imi recuperez mobilul, stau fain frumos in masina. Criza rezolvata.
Daca va mai amintiti voi (dintre cititorii mei fideli) atunci cand am povestit preluarea masinii, v-am zis ca m-au filmat cica "cautam o noua strategie de marketing". Ei bine, azi am intrat in posesia clipului. Si normal, ca tot r(r)omanu m-am pus pe YouTube sa rada si altii de mine. Asa ca hai, radeti si voi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu