6 ianuarie 2009

Un nou an, noi drumuri

Dupa ce au venit rezultatele de la tezele de matematica si istorie pot zice ca sunt foarte multumit. Am luat 8,55 la matematica si 10 curat la istorie pot zice ca am incheiat anul in forta. Apoi am plecat singur in Maramures la bunici. De data asta am fost cuminte si m-am dus cu autocar, nu cu ocazie. La bunici am stat pana cu o zi inainte de Craciun. Apoi am venit acasa ca sa fac bradu si m-am dus cu parintii inapoi in ziua de Craciun. A fost frumos. Apoi am facut noi ce am facut si in data de 30 am fost in Bucuresti. Iar in noaptea dintre ani am fost in P-ta Constitutiei. A fost un super spectacol acolo! Si vacanta a fost incredibila! Drumuri cu familia, mai ales ca in 2 Ianuarie am plecat spre Targoviste, si foarte important e ca am terminat volumul 3 din Eragon a.k.a "Brisingr". A dar acum a inceput scoala. Plictiseala, teme din prima zi, lectii, emotii , stres chiar daca au trecut tezele. Oricum sper sa nu ma asculte maine la latina si romana.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu