25 ianuarie 2009

Filmul zilei

E ciudata linistea care a pus stapanire prin partea asta a tarii. Tata a mai avut drumuri dar eu a trebuit sa raman din cauza scolii. Si acum la sfarsitul unei zile de Duminica relaxanta plina de lene si in care n-am facut mai nimic inafara de tema la romana, mi-am facut umpic de timp sa recitesc blogul. Si printre numeroasele greseli de ortografie, am gasit tot felul de articole, si a fost amuzant sa compar situatia descrisa atunci, cu cele traite acum. Si mi-am adus aminte cat de fericit eram cand aveam 8 DVD-uri cu Scooby Doo. Acum am mai multe DVD-uri insa trebuie sa recunosc (spre rusinea mea) nu sunt originale. Ce sa fac daca nu gasesc in tare DVD-uri cu Scooby Doo? De fapt, nici cu alte personaje animate nu gasesc si nici game de filme nu e prea bogata. Doar de e la TV. Deci acum ma pot lauda si eu cu mai multe DVD-uri si CD-uri cu filme. Si sincer nu ma ferasc sa recunosc asta. Nu le comercializez. Sunt "curat". Si sincer sunt acum ca si fumatorii, cu toate ca descarc filme nu ii incurajez pe altii sa o faca. Insa fumatorii au scuza dependentei, eu am scuza comoditatii, daca sata se poate numii scuza. Oricum in seara asta sunt pus pe declaratii. In cateva zile mai primesc o vacanta si poate o sa aiba tata cateva drumurii si pt mine. Teoretic vacanta incepe Vineri, practic pana Miercuri toate mediile trebuie terminate si Joi nu avem romana, iar vineri ce sa mai faci? Vacanta gata! Oricum e numai o saptamana de vacanta asa ca s-o lungim cat mai mult! Cam asta e devizia saptamanii care tocmai incepe. Si eu am de gand s-o respect. Dar parca ma intristez cand ma ggandesc ca atunci cand o sa ma intorc din vacanta o sa trebuiasca sa lucrez iar la foc continuu pentru teza. Dar dupa ce-a de-a doua teza va fi petrecere mare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu