17 ianuarie 2009

Hai pe blog, ce faci pe blog?

Chiar ca in ultimele saptamani a fost liniste! Deja nu mai am ce sa scriu si ma intreb care mai e rostul acestui blog din moment ce sta si "rugineste" in cyber-space. De zile bune imi tot zic sa mai scriu ceva pe blog si in secunda imediat urmatoare ma intreb "Ce as putea sa scriu?" Ei bine nu mare lucru! Poate doar ce am omis sa povestesc in trecut. Si daca e sa povestec doar ce am uitat, lista nu ar fi foarte lunga. Ar fi faptul ca am mai schimbat doua telefoane din septembrie pana acum, am schimbat acel Nokia 6300 dupa care am tanjit atat de mult , atunci cand in septembrie am trecut de pe Orange pe Vodafone si am primit cadou de la ei un Nokia 5000. Iar apoi am schimbat acel Nokia 5000 la nici doua luni dupa ce l-am primit, pe un Sony Ericsson S500i. Asa a fost, dar oricum l-am pus pe tata sa-mi promita ca daca ii mai cer un telefon pana in Noiembrie 2009 sa imi dea o batuta zdravana. Deci mai am de asteptat pana sa il schimb doar 11 luni. Dar nu cred ca o s-0 fac. Cat despre drumuri prin tara....ala e un vis frumos care momentan e in stand-by. Poate doar la vacanta de vara cand vor fi destule drumuri, cele mai multe cred ca vor fi la Bucuresti. Multe se vor intampla la vara... Voi termina scoala generala, voi intra la liceu, colegi noi, materii mai grele si cel mai important, voi da (de voie, de nevoie) oraselul meu de bastina Turda pe Bucuresti. Ce schimbare mare de peisaj!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu